آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

کارت هدیه ارز دیجیتال

تهیه هدیه برای اطرافیان و نزدیکان و علی الخصوص افرادی که برایمان بسیار عزیز هستند، اغلب می‌تواند چالش بزرگی باشد. از همین روی ممکن است در بسیاری از مواقع کارت هدیه همواره بهترین گزینه به نظر بیاید. اما گزینه بهتری هم وجود دارد؛ کارت هدیه ارز دیجیتال !

کارت هدیه ارز دیجیتال چیست؟

کارت هدیه ارز دیجیتال، قابلیتی جدید و همگام با دنیای بلاک چین و کریپتوکارنسی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به اطرافیان خود ارز دیجیتال هدیه دهید!

به این صورت که شما با موجودی کیف پول خود هر نوع ارز دیجیتالی که می‌خواهید را با هر مقداری که در نظر دارید بدون هیچگونه محدودیت حجمی، خریداری کرده و آن را در قالب یک کارت هدیه برای دوستان خود ارسال می‌کنید.

کارت هدیه ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس

پلتفرم او ام پی فینکس در بستری امن و با کاربری آسان، امکان ایجاد و ارسال کارت هدیه ارز دیجیتال و همچنین دریافت و استفاده از آن را برای تمامی کاربران فراهم کرده‎‌‌است.

شما می‌توانید با ثبت نام در او ام پی فینکس و تکمیل احراز هویت، کارت هدیه خود را با هر ارز دیجیتالی که می‌خواهید به همراه متن دلخواه روی کارت ایجاد کنید و کد مربوط به آن را به فرد مورد نظر ارسال کنید.

حتما توجه داشته باشید که قابلیت کارت هدیه سرویسی داخلی بوده و هیچ کارمزدی بابت استفاده از این سرویس از حساب شما کسر نمی‌شود.

آموزش ارسال و دریافت کارت هدیه ارز دیجیتال در او ام پی فینکس

ورود به حساب کاربری

ورود به حساب کاربری در او ام پی فینکس

برای ایجاد کارت هدیه کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه “کارت هدیه” در صفحه داشبورد کلیک کنید.

اگر در او ام پی فینکس حساب کاربری ندارید، ابتدا می‌بایست در پلتفرم ثبت نام کنید.

( آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی او ام پی فینکس )

همانطور که مشاهده می‌کنید در این صفحه امکان ایجاد و همچنین دریافت کارت هدیه ارز دیجیتال فراهم شده است.

ارسال کارت هدیه

صفحه داشبورد او ام پی فینکس
ایجاد کارت هدیه در او ام پی فینکس

برای ارسال کارت هدیه کافیست روی گزینه “ایجاد کارت هدیه” کلیک کنید، نوع ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، مقدار ارز مورد نظر را مشخص کنید و روی “ساخت کارت هدیه” بزنید. در این مرحله کدی برای شماره تلفن همراه شما پیامک می‌شود و پس از تایید آن، کد کارت هدیه ایجاد خواهدشد.

تایید کد پیامک شده

حتما توجه داشته باشید که ارز انتخابی و مقدار آن، باید در کیف پول شما موجود باشد.

کارت هدیه رمزارزی

همانطور که مشاهده می‌کنید کد مربوط به کارت هدیه ارز دیجیتال شما، قابل نمایش است و با اشتراک گذاری این کارت از طریق کپی کردن کد یا ارسال تصویر آن، می‌توانید هدیه رمزارزی خود را به دوستانتان ارسال کنید.

دریافت کارت هدیه

دریافت کارت هدیه ارز دیجیتال

در صورتی که کد کارت هدیه خود را دریافت کرده‌اید، می‌توانید با ورود به حساب کاربری و ورود به قسمت “اعمال کارت هدیه” هدیه ارز دیجیتالی خود را به صورت آنی دریافت کنید.

کافیست کد کارت هدیه خود را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه “اعمال کد” بزنید. به این ترتیب هدیه شما در همان لحظه به کیف پولتان واریز شده و قابل مشاهده است.

با مراجعه به قسمت به کیف پول نیز می‌توانید هدیه خود را برداشت کرده و یا در بازارهای تومان و تتر معامله کنید. در صورت تمایل برای برداشت تومانی کیف پول می‌توانید از قسمت معامله سریع رمزارز خود را به صورت آنی به تومان تبدیل کرده و سپس با ثبت درخواست برداشت، معادل تومانی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

جمع‌بندی

کارت هدیه ارز دیجیتال قابلیت جدیدیست که پلتفرم او ام پی فینکس برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید بدون وجود هیچگونه محدودیت مقداری، به نزدیکان خود ارز دیجیتال هدیه دهید. استفاده از سرویس کارت هدیه در او ام پی فینکس کاملا رایگان بوده و هیچ کارمزدی بابت ایجاد کارت هدیه از شما اخذ نمی‌شود.

تمامی مراحل مربوط به ارسال و دریافت کارت هدیه در او ام پی فینکس در ویدئو زیر به صورت کامل توضیخ داده شده است:

کارمزد سرویس کارت هدیه در او ام پی فینکس چقدر است؟

استفاده از سرویس کارت هدیه کاملا رایگان بوده و کارمزدی از این بابت از حساب کاربری شما اخذ نمی‌شود.

آیا بدون عضویت در او ام پی فینکس می‌توان از سرویس کارت هدیه استفاده کرد؟

برای استفاده از تمامی خدمات او ام پی فینکس از جمله کارت هدیه در او ام پی فینکس ثبت نام و احراز هویت ضروری می‌باشد.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. چه باحاله 🙂
    اونوقت حداقل چقدر میتونم من کارت هدیه بسازم؟ منظورم اینه با ۱ تتر هم میتونم کارت هدیه بسازم؟ و حداکثر چقد میشه ساخت؟
    جواب بدین زودتر فقط

  2. خوشبختانه یکی از بهترین خدماتی هست که شاید آنقدر که باید به چشم نیومده.
    و این موضوع که حداقل میزان ارزش ریالی ارزی که قرار هست در کارت قرار گیرد،۱۰.۰۰۰ تومان هست،خیلی میتونه جذاب باشه.

  3. محدودیت سنی برای افتتاح حساب چه جوریه ؟
    اگر کارت هدیه برای کسی که سنش پائین هست بدیم و اون نتونه حساب باز کنه چی میشه ؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      افتتاح حساب برای افراد بالای ۱۸ سال امکان‌پذیره.
      اگر کارت هدیه‌ای ایجاد کردین و فرد مورد نظر به دلیل محدودیت سنی امکان استفاده از اون رو نداره، می‌تونین کد کارت هدیه رو در قسمت “دریافت کارت هدیه” حساب کاربری خودتون اعمال کنین تا رمزارز مربوطه به کیف پولتون واریز بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا